Persoonlijke klantgegevens wijzigen

Uw klant kan in de meeste gevallen zelf zijn persoonlijke gegevens doorgeven aan Merius Hypotheken. Hieronder lees u hoe hij zijn rekeningnummer, contactgegevens en adres kan wijzigen.

Wijzigen van persoonlijke gegevens

Rekeningnummer wijzigen

Als uw klant zijn of haar rekeningnummer wil wijzigen, kan hij of zij ons een e-mail of een brief sturen. Voor het wijzigen van het rekeningnummer hebben wij de volgende documenten nodig:

Missen wij documenten of zijn de documenten niet goed ingevuld? Dan nemen wij contact met uw klant op om de ontbrekende informatie op te vragen.

Is alles compleet? Dan krijgt uw klant van ons een bevestiging van de wijziging van het rekeningnummer per e-mail.

Het ingevulde formulier en de gevraagde documenten kan uw klant versturen per e-mail naar administratie@meriushypotheken.nl of per post naar:

Merius Hypotheken
Postbus 37684
1030 BH Amsterdam

Adres wijzigen

Als uw klant zijn of haar adres wil wijzigen, kan hij of zij ons een e-mail of een brief sturen. Voor het wijzigen van het adres hebben wij de volgende documenten nodig:

Het ingevulde formulier en de kopie van het legitimatiebewijs kan worden verstuurd per e-mail naar administratie@meriushypotheken.nl of per post naar:

Merius Hypotheken
Postbus 37684
1030 BH Amsterdam

Overige persoonlijke gegevens wijzigen

Wanneer uw klant zijn contactgegevens, zoals e-mailadres of (mobiele) telefoonnummer, wil wijzigen, kan hij dit doen door een mail te sturen naar klantenservice@meriushypotheken.nl. Hierin moet hij zijn oude en nieuwe gegevens beschrijven, samen met zijn leningnummer. Dan zorgen wij dat deze zo snel mogelijk worden verwerkt.