Klachtenformulier

Merius Hypotheken doet haar uiterste best om alle hypotheekaanvragen en leningen op de (juridisch) juiste manier te behandelen, maar het kan gebeuren dat wij toch van mening verschillen met klanten en/of adviseurs. In dat geval kunt u een klacht indienen. Hieronder leest u hoe wij klachten behandelen.

Hebt u een klacht?

Vul dan onderstaand klachtenformulier in of stuur een e-mail naar klachten@meriushypotheken.nl. U ontvangt binnen twee weken van ons een bevestiging dat de klacht is ontvangen. Meer informatie staat ook beschreven in de klachtenprocedure van Merius Hypotheken.

Als wij de klacht niet naar tevredenheid hebben opgelost, kunt u ook contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Op de website http://www.kifid.nl/ kunt u uw klacht indienen. Ook kunt u uw klacht via de post opsturen naar:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
t.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Klachtenformulier

  • DD slash MM slash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.