Persoonlijke klantgegevens wijzigen
Uw klant kan in de meeste gevallen zelf zijn persoonlijke gegevens doorgeven aan Merius Hypotheken. Hieronder lees u hoe hij zijn rekeningnummer, contactgegevens en adres kan wijzigen.
Wijzigen van persoonlijke gegevens
Rekeningnummer wijzigen
Als uw klant zijn of haar rekeningnummer wil wijzigen, kan hij of zij ons een e-mail of een brief sturen. Voor het wijzigen van het rekeningnummer hebben wij de volgende documenten nodig:
- Een ingevulde en ondertekende Doorlopende SEPA-machtiging
- Een kopie van een bankafschrift van het nieuwe rekeningnummer
Missen wij documenten of zijn de documenten niet goed ingevuld? Dan nemen wij contact met uw klant op om de ontbrekende informatie op te vragen.
Is alles compleet? Dan krijgt uw klant van ons een bevestiging van de wijziging van het rekeningnummer per e-mail.
Het ingevulde formulier en de gevraagde documenten kan uw klant versturen per e-mail naar administratie@meriushypotheken.nl of per post naar:
Merius Hypotheken
Postbus 37684
1030 BH Amsterdam
Adres wijzigen
Als uw klant zijn of haar adres wil wijzigen, kan hij of zij ons een e-mail of een brief sturen. Voor het wijzigen van het adres hebben wij de volgende documenten nodig:
- Een ingevuld en ondertekend Adreswijziging Formulier
- Een kopie van het legitimatiebewijs van de leningnemer(s)
Het ingevulde formulier en de kopie van het legitimatiebewijs kan worden verstuurd per e-mail naar administratie@meriushypotheken.nl of per post naar:
Merius Hypotheken
Postbus 37684
1030 BH Amsterdam
Overige persoonlijke gegevens wijzigen
Wanneer uw klant zijn contactgegevens, zoals e-mailadres of (mobiele) telefoonnummer, wil wijzigen, kan hij dit doen door onderstaand formulier in te vullen of door een mail te sturen naar klantenservice@meriushypotheken.nl. Hierin moet hij zijn oude en nieuwe gegevens beschrijven, samen met zijn leningnummer. Dan zorgen wij dat deze zo snel mogelijk worden verwerkt.