Account aanmaken voor onze portal

Bij Merius Hypotheken vinden we het belangrijk dat onze klanten snel en makkelijk inzicht kunnen krijgen in hun hypotheek. Daarom werken we keihard aan een goed werkende klantenportal. Hiermee heb je als klant inzage in de actuele (financiële) gegevens van jouw Merius Hypotheek en kun je, indien nodig, makkelijk een declaratie uit je Bouwdepot indienen of checken of je Aflosblij bent. Waar en wanneer je maar wilt. Wil jij binnenkort ook toegang tot onze handige portal? Lees dan hieronder wat je daarvoor moet doen.

Toegang tot je persoonlijke omgeving

Om toegang te krijgen tot onze handige klantenportal, hebben wij jouw meest actuele contactgegevens nodig: je persoonlijke e-mailadres en je mobiele telefoonnummer. We hebben je actuele e-mailadres nodig om een account voor je aan te maken in onze portal; je bepaalt zelf je wachtwoord. Wanneer je je vervolgens aanmeldt, krijg je een sms’je op het door jou opgegeven mobiele telefoonnummer. Wanneer je dat hebt ingevoerd in de portal, ben je daadwerkelijk ingelogd en kun je gebruikmaken van jouw persoonlijke omgeving.

Zijn jouw contactgegevens nog actueel?

Wil jij ook gebruikmaken van deze handige portal, waarin je steeds meer zelf zaken kunt regelen voor je Merius Hypotheek? Kijk dan goed in het Hypotheekaanbod dat je van Merius Hypotheken hebt gekregen: kloppen het opgegeven e-mailadres en mobiele telefoonnummer nog? Zo ja, dan hoef je niets te doen, maar je mag dit ook aan ons doorgeven via onderstaand formulier.

Kloppen jouw contactgegevens niet meer? Of is er, in geval je samen een Merius Hypotheek hebt afgesloten, slechts één e-mailadres en/ mobiele telefoonnummer doorgegeven? Dan kun je de juiste gegevens aan ons doorgeven en naar ons opsturen via onderstaand webformulier.

Let op! Helaas is het nog niet mogelijk om in onderstaand webformulier bijlagen toe te voegen. Gezien wij ook een kopie van jouw ID-bewijs nodig hebben, verzoeken wij je om deze per e-mail naar ons toe te sturen. Dit kan door te reageren op de mail (over het doorgeven van jouw actuele gegevens) die je van ons hebt gehad, of door een nieuwe mail te sturen naar klantenservice@meriushypotheken.nl

Contactgegevens portal aanpassen

  • Leningnemer(s)

    Zijn de contactgegevens nog actueel die in uw Hypotheekakte van Merius Hypotheken staan?
    Zijn de contactgegevens nog actueel die in uw Hypotheekakte van Merius Hypotheken staan?
  • Let op: dit moet een uniek e-mailadres zijn en mag niet hetzelfde zijn als dat van leningnemer 1.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Merius Hypotheken staat voor jou klaar

Heb je problemen met het doorgeven van jouw contactgegevens of heb je aanvullende vragen over de klantenportal of jouw hypotheek? Neem dan eens een kijkje in de veelgestelde vragen en misschien staat je antwoord daar al tussen. Zo niet, dan helpen wij je graag telefonisch verder. Op werkdagen kun je ons van 09.00 – 17.30 uur bellen via 088 – 205 6460 of mailen naar klantenservice@meriushypotheken.nl.